5.0
gebaseerd op 344 reviews
Tico - 2 maanden geleden

Mijn eerste ervaring was positief, zeer vriendelijk ontvangen en goede uitleg. Alles aanwezig. Enige is door mijn ziekte veel last v branden 🔥, maar ik kwam uitgerust thuis , dank daarvoor .

albertine - 2 maanden geleden

Hartelijke ontvangst en professionele uitleg. Fijne behandeling en kom graag terug!

Charlotte - 3 maanden geleden

Top! Infrarood behandeling is heerlijk ontspannend. Gastvrij ontvangen. Er was ruimte voor uitleg over alle andere behandelingen die mogelijk zijn. Volgende keer kom ik floaten! :-) Annrader, zeker ook voor mensen met huidklachten/spierpijn/rugpijn etc

Marije - 3 maanden geleden

Het is n bijzondere ervaring en ik kom zeker terug.

Henny - 3 maanden geleden

Ik vond dit bijzonder een een mooie ervaring

H - 4 maanden geleden

bijzondere ervaring, goede service.

Tiny - 4 maanden geleden

Ik vond het een hele fijne ervaring. Via social deal bij jullie terrecht gekomen.
Alles is schoon en een goede uitleg.
Ik kom zeker terug

Patricia - 4 maanden geleden

Zeer goed bevallen , lekker relaxte sfeer , voor het eerst geweest ,maar zeker niet de laatste keer . Deze keer was het floaten , wat een fijne ervaring , heel apart ,maar zeer ontspannend voor je lichaam . Ik heb meteen een kaart gekocht voor meerdere behandelingen , de volgende keer wil ik graag de infrarood proberen ivm. m’n rugpijn werd dit aanbevolen , dus dat gaan we doen , trouwens ook een zeer vriendelijke dame welke mij geholpen heeft , goede uitleg en heel behulpzaam👍

Nicole - 4 maanden geleden

Fijn ontvangst, schoon, en heerlijke behandeling het Infrarood Toermalijn apparaat. Liggen , niets doen, relaxen. Dit was al mijn 2e keer en ik ga zeker binnen een paar maanden weer heen. Maar eerst nog hun O2 zuurstof cabine ondergaan.

elly - 5 maanden geleden