Een warm ontvangst, super mooie spa. Lueve, bevlogen, bekwame gastvrouw en gastheer. Gezellige hondjes er omheen. Heerlijk genoten, gerelaxt tijdens m'n eerste floatsessie. Zeker voor herhaling vatbaar, voel me geweldig❤️🥰
Tamara
-
ongeveer 3 jaar geleden
Lisette
-
ongeveer 3 jaar geleden
Desi
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heerlijk ontspannen in een mooie schone omgeving. Fijne sfeer en goede uitleg. Ik kom graag nog een keer terug!
Michal
-
ongeveer 3 jaar geleden
Geweldige ervaring. Heb wel een kopje koffie gemist na afloop.
Gerrie
-
ongeveer 3 jaar geleden
Kyara
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heerlijk ontspannend! ♥
Carlien
-
ongeveer 3 jaar geleden
Het was een hele ontspannende beleving. Je moet er wel even aan toegeven maar dan voel je je gewichtloos. Ga zeker vaker.
Christel
-
ongeveer 3 jaar geleden
Het was heerlijk! Het ziet er prachtig uit en de mensen zijn super vriendelijk!!
Inge
-
ongeveer 3 jaar geleden
Fijn en goede ervaring
Margriet
-
ongeveer 3 jaar geleden