5.0
gebaseerd op 344 reviews

Een warm ontvangst, super mooie spa. Lueve, bevlogen, bekwame gastvrouw en gastheer. Gezellige hondjes er omheen. Heerlijk genoten, gerelaxt tijdens m'n eerste floatsessie. Zeker voor herhaling vatbaar, voel me geweldig❤️🥰

Tamara - ongeveer 3 jaar geleden
Lisette - ongeveer 3 jaar geleden
Desi - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannen in een mooie schone omgeving. Fijne sfeer en goede uitleg. Ik kom graag nog een keer terug!

Michal - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldige ervaring. Heb wel een kopje koffie gemist na afloop.

Gerrie - ongeveer 3 jaar geleden
Kyara - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannend! ♥

Carlien - ongeveer 3 jaar geleden

Het was een hele ontspannende beleving. Je moet er wel even aan toegeven maar dan voel je je gewichtloos. Ga zeker vaker.

Christel - ongeveer 3 jaar geleden

Het was heerlijk! Het ziet er prachtig uit en de mensen zijn super vriendelijk!!

Inge - ongeveer 3 jaar geleden

Fijn en goede ervaring

Margriet - ongeveer 3 jaar geleden