5.0
gebaseerd op 344 reviews

Fijne en schone ruimte met goede uitleg.

Max - meer dan 2 jaar geleden

Het was heerlijk. Kon me goed ontspannen. De aankleding / ontvangst etc waren mooi en fijn

Bianca - meer dan 2 jaar geleden

Het is zeker voor herhaling vatbaar. De mensen daar zijn erg klantvriendelijk en geven een heldere uitleg.

Fijn om je over te geven aan de ontspanning en het ontprikkelen in de soms jachtige maatschappij.
Een aanrader voor mensen die graag een moment voor zichzelf willen, ontspanning zoeken of mensen met bepaalde fysieke klachten(bijv. reumatische klachten of stressgerelateerde klachten)

Nathalie

Nathalie - meer dan 2 jaar geleden
Joke - meer dan 2 jaar geleden
Onno - bijna 3 jaar geleden

Heerlijk relaxen in een prachtige ruimte. Een echte aanrader en leuk om cadeau te geven.

Jorieke - bijna 3 jaar geleden

Ik heb genoten, tot de volgende keer

Karin - bijna 3 jaar geleden

Het was heerlijk bij float Spa Twente!
Goed verzorgd en erg vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader.

Nathalie - bijna 3 jaar geleden

Eerst is een float sessie wat onwennig maar als je eenmaal fijn ligt dan zweef je in het water en voel je je net een baby… helemaal zen.

Sanne - bijna 3 jaar geleden

Heerlijk!

Sharon - bijna 3 jaar geleden