5.0
gebaseerd op 344 reviews

Goede vriendelijke ontvangst en uitleg. Mooie binnenkomst.

Ilse - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb sinds half jaar een hernia en daardoor continu pijn.
Tijdens het floaten echter heb ik dat niet.
Dus voor mij is het niet alleen ontspannend maar ook meteen pijnstillend.
Een uur zonder pijn.
Heerlijk ronddrijven en helemaal gewichtloos zijn.
Het blijft iedere keer weer een verademing.
Rust in je hoofd en in je lichaam.
Helemaal zen weer naar huis.
Graag tot een volgende keer 🤗

Wilma - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke relaxt floaten in een mooie ruimte. Helemaal zen!

Sanne - meer dan 2 jaar geleden

Het is goed voor je spieren en je kunt je helemaal ontspannen. Ben zelfs in slaap gevallen, zo relaxed!

Johanna - meer dan 2 jaar geleden

Fijn dat ik 4x in 2 maanden kan floaten op medische gronden tegen een aangepast, goed tarief .Blij mee en ik verwacht dat het me heel goed doet!

Henriette - meer dan 2 jaar geleden

Mooie ruimtes, heerlijk water (hoewel het van mij misschien net een halve graad warmer had gemogen), van alle gemakken voorzien. Al met al een heerlijke ervaring

Jeannette - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk, mijn verwachting meer dan waar gemaakt. Vriendelijk en netjes ontvangen , prachtige ruimtes met alle privacy

Belinda - meer dan 2 jaar geleden

Het was een bijzondere ervaring, prima ontvangst en uitleg. Tijd was precies genoeg voor mij.
Ik ben een koukleum en kreeg het na bepaalde tijd dan ook koud in het bad. Douche was lekker maar ik mistte de vloerverwarming. Badslippers meenemen is denk ik wel handig.
En i.p.v. koud water na afloop had ik graag warme thee gehad. Misschien is dat in de zomer anders maar met sneeuw buiten is dat geen luxe.
Misschien was dat ook wel wat mij wat tegenviel, het is geen heerlijke relax middag zoals een sauna bezoek bijvoorbeeld kan zijn. Naast het helende effect van magnesium doet een warme relaxte omgeving natuurlijk ook iets met je en dat vond ik hier niet.

Gerdien - meer dan 2 jaar geleden

Het was een bijzondere ervaring, heerlijk ontspannen! Mooie locatie.

Ellen - meer dan 2 jaar geleden
Fam - meer dan 2 jaar geleden