5.0
gebaseerd op 344 reviews

Dit was de eerste keer floaten, wat een ervaring was het. Alles zag er prachtig uit, en we werden vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Helemaal zen naar huis gegaan.

Renate - ongeveer een jaar geleden

Ik vond het heeeeerlijk! Helemaal ontzorgd en ontspannen. Kom snel nog een keer!

Anne - ongeveer een jaar geleden

Erg genoten, vriendelijke gastvrouw en het ziet er allemaal erg verzorgd uit

Maarten - ongeveer een jaar geleden

Ik ben Gijs, 25 jaar en uiteindelijk geprobeerd als ‘laatste hulp’ te gaan floaten. Na de eerste van de 3 sessies had ik behoorlijk last van mijn eczeem plekken maar het heelde erg positief. Nu de 2de behandeling gehad en heb echt ontzettend kunnen ontspannen en ervaar het erg positief. Denk dat ik na de 3de sessie over 3 weken het maandelijk ga bijhouden om mijn huid onder controle te houden. Ik kan niet anders zeggen dat ik ontzettend blij ben om deze keuze te hebben gemaakt om te gaan floaten!!!

Gijs - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk van genoten ☺️☺️

Marianne - ongeveer een jaar geleden
Naomi - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk genoten van een mooi, fris en schoon floatbad. Fijn muziekje op de achtergrond, mooi en netjes ingericht. Helemaal top.

Silvia - meer dan een jaar geleden

Het floaten was nieuw voor ons. We kregen alles heel goed uitgelegd door een leuke dame die alle tijd voor ons had. Het floaten was een heerlijk moment van rust en op een prachtige locatie.

Astrid - meer dan een jaar geleden
Celester - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg, het zag er mooi en schoon uit. Ruime privé kleedkamer en douche. Ik vond het floaten eerst even spannend, want ik ben claustrofobisch, maar na 10 minuten wennen, durfde ik de deur bijna helemaal dicht te doen (kiertje) en kon ik mij goed ontspannen. Het floaten was echt heerlijk ontspannend, ik heb daarna direct meerdere vervolg afspraken gemaakt. Nu al zin in.

Miriam - meer dan een jaar geleden