Ik kreeg goede en duidelijke uitleg en kon zo even fijn ontspannen. Goed voor het lichaam.
De spa ziet er mooi uit, ligt in een mooie omgeving met vriendelijk personeel.
Wij hebben allen genoten!!
Al hadden mijn kinderen en man graag via blue tooth muziek geluisterd,dat staat nl wel op site maar werd helaas niet aangeboden.
Goede uitleg en fijne dames die er werken :)
Heerlijk ontspannen. Supervriendelijke mensen.
Weer genoten! Tot de volgende keer 🤗
Mooie locatie, hartelijke ontvangst, warme sfeer, rondom geslaagd! Wij komen graag terug.
Der Besuch bei euch war sehr angenehm.
Was für eine schöne Erholung. Alles sehr sauber und gepflegt. Die Dame die uns empfangen hat war sehr freundlich.
Wir kommen sicher wieder.
Warm ontvangst, duidelijke uitleg , relaxte sfeer. Was mijn eerste float ervaring. Ik kom zeker weer.
Vriendelijk en weet waar ze over praten!