5.0
gebaseerd op 344 reviews
Margot - bijna 2 jaar geleden

Mooie locatie, ziet erg heel mooi en verzorgd uit. Werd vriendelijk ontvangen, goede uitleg gekregen en super heerlijk genoten van uur floaten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Esther - bijna 2 jaar geleden

Eerste keer floaten samen met mijn zusje. Het is een prachtige locatie en de faciliteiten zijn erg goed. We zijn vriendelijk ontvangen. De sessie was heel fijn. Komen zeker vaker.

Carlijn - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk om echt even tot rust te komen. Voor mijn eerste keer was de uitleg ook duidelijk en vriendelijk.

Rianne - bijna 2 jaar geleden

Keurig en netjes ziet het eruit en vriendelijke ontvangst

Yvon - bijna 2 jaar geleden

Het was heerlijk om te doen🤩

Marijke - bijna 2 jaar geleden
Annemiek - bijna 2 jaar geleden

geweldige ervaring ! super en we komen zeker nog veel vaker terug

Patrick - bijna 2 jaar geleden
Audrey - ongeveer 2 jaar geleden
Diana - ongeveer 2 jaar geleden