5.0
gebaseerd op 344 reviews

Heerlijk ontspannen, nog nooit zo zen gevoeld. De locatie is ook prachtig, van de omgeving word je al rustig. Tot slot is in de floatruimte alles aanwezig, van handdoeken tot wattenstaafjes en van föhn tot oordopjes. Echt super fijn. Ik kom zeker nog eens terug!

Ivette - ongeveer 2 jaar geleden

Voor alles is gezorgd...het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen. Heerlijk. Iedere keer weer

Maud - ongeveer 2 jaar geleden
G. - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke ervaring, was de eerste keer, keurige locatie, prima uitleg, komen zeker nog een keer terug

Bennie - ongeveer 2 jaar geleden

Was heel lekker en onstspaning

johan - meer dan 2 jaar geleden
Chrissy - meer dan 2 jaar geleden

Een persoonlijk welkom, fijne floatruimte en een gezellig gesprek. En natuurlijk, een heerlijk relaxed floatuur! Tot de volgende keer.

Anneke - meer dan 2 jaar geleden

Hele leuke ontvangst, je voelt je echt welkom!
Alles is aanwezig, mooie cabine. Kortom TOP!!

Nicole - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannend en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Rolf - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb het floaten als zeer ontspannend ervaren en is zeker voor herhaling vatbaar.

Leo - meer dan 2 jaar geleden